Nota untuk strawberry.


Blog ini dibuka khas untuk memberi peluang kepada semua orang yang hendak membuat comment berikutan debat diantara Datuk Seri Anuar Ibrahim dan Datuk Shaberry pada 150808 jam 0900-1000 malam yang telah disiarkan secara langsung melalui tv9 dan beberapa channel astro yang lain. ok nak off track sikit. Petang tu saya p solat magrib kat surau. dah lama x p solat magrib kat surau. Ni dah bulan Rejab. X sampai 2 bulan lagi nak puasa. Nanti sampai Ramadan takut2 solat terawih minggu pertama jer. pas tu dah sebok buat menda lain plaks. biasalah kan. Teringat pulak kat ada kawan yg sorang ni. Dia puasa ari pertama dan akhir jer. ari lain sakit perut. ha ha. Anyway kt surau tu ada juga jemaah yg berniaga mee goreng mee bandung dll. Sedap mee dia. So saya oder satu. 'Lepas Isyak saya amik' saya pesan kat dia. Dia balik rumah dia dan saya balik rumah saya jugalah. Pukul lapan tengok berita saperti biasa. Tup tup sampai nak Isyak baru teringat jam 9 ada debat DSAI dan Datuk Sabri. So kena tunggulah dok depan tv sampai kul 10. Mee kemana, solat Isyak kemana akibat nak tengok debat. (Ya Allah, ampunkan aku kerana mempunyaai iman yang sangat lemah. Amin) Amik mee kul 10. Dah sejok dah. Pas tu baru solat Isyak. OK lah. sesapa yang nak komen pasai debat tu bolehlah. Tapai jangan sampai DYMM Sultan murka pulak eh...

ps. lupa pulak nak tambah. sya masok CG pagi ni. ada member CG yg suruh buat blogni sebab blog rasmi Datuk SBerry dah x bole masuk. Ada ular, cacing, gajah dan macam2 lagi kat situ. So saya pon buatlah. Dah lah. Salam.

Comments

debikdebuk said…
first!!!


aku sokong kalau shabery letak jawatan segera!!!
Mannsanni said…
hang ni ekom yg kat cg tu ke..
admin said…
wahai sabery dah la tu,buat2 lah bersabar.Kamu dah kalah.Semua rakyat tahu tembelang kamu.Ptg ni saya perintahkan kamu kemas lah barang kamu di pejabat kamu tu.Esk pagi kamu balik lah ke kemaman.Tinggal lah kamu di kemaman,jgn dtg ke KL lagi,takut nanti org baling telur busuk pula.
debikdebuk said…
admin:
marah nampak....